A couple of weeks ago I logged my overwatch account into a xbox one and played a couple of role queue ranked games in it. However, once I came back to role queue ranked in PC (My main queue and platform that I play on) my stats stopped loading from there on. By looking into the leaderboard, you can confirm that I played a total of 115 games so far and won at least 25 in order to be into the top 500. However, this info and hero statistics for the matches are not available in my profile anymore. It’s not a gamebreaking bug, but I do use my hero statistics as a feedback tool in order to improve in the game, so not having it available to me is inconvenient
.
Esse é o forum em português. Para postar em inglês use o fórum dos Estado Unidos https://us.forums.blizzard.com/pt/overwatch/
Até onde eu sei isso não é um bug. Para jogos em PC e em Console as filas ranqueadas são separadas. Por mais que seja a mesma conta, PC joga ranked com PC e Console joga com console. Seu rank é diferente nas duas plataformas e consequentemente as partidas e status também.
Se for o caso de nenhum status estar aparecendo, pode estar demorando para atualizar devido suas partidas de console. É importante também confirmar se não tem nenhum filtro ativo que não está mostrando suas estatísticas.
Sim, a situação é que minhas estatísticas de pc não carregam mais no pc, mesmo eu nem sequer jogando no console e tendo desvinculado minha conta, ele basicamente não registra mais os jogos no meu perfil, só no leaderboard.