English
Demon Hunter needs to be nerfed. Every Demon Hunter I’ve faced has played the same card and crushed me. It’s the ridiculous combination of playing the 6-mana spell “Cliff Leap,” which summons two “Bramble Drakes,” two “Illidari Inquisitor,” or a combination of both. This not only clears the board but also deals massive damage in one turn, and both cards return to the deck for later use. It leaves you with half life or less, especially since it’s an aggressive deck. If you drew badly in the early turns, consider yourself dead by turn 6 when they play that spell, and if not, by turn 7 or 8 when they play the second copy of “Cliff Leap.” That combination is way too broken. They need to do something about it.
Spanish
Demon Hunter necesita ser Nerfeado. Todos los cazadores de demonios a los que me he enfrentado han jugado la misma carta y me han vencido de forma aplastante. Es la ridícula combinación de jugar el hechizo de 6 maná “Salto desde el acantilado”, que invoca dos “Draco de zarza”, dos “Illidari Inquisitor” o una combinación de ambos. Esto no solo limpia el tablero, sino que también causa un daño masivo en un turno y ambas cartas regresan al mazo para su uso posterior. Te deja con la mitad de vida o menos, especialmente porque es una baraja agresiva. Si robaste algo mal los primeros turnos, date por muerto en turno 6 cuando te jueguen ese hechizo, probablemente, y si no, en el turno 7 u 8 cuando juegan la segunda copia de “Salto desde el acantilado”. Esa combinación está demasiado rota. Necesitan hacer algo al respecto.