Dutch Crusade (Nederlandstalige community)

As we are a Dutch community, the following is in Dutch:

Als je op zoek bent naar een Nederlandstalige discordserver, leden met een volwassen houding die in hun vrije tijd graag samen gamen, waar je zelf kiest aan welke categorieën games je deel neemt, zoek dan niet verder, de Dutch Crusade is de server voor jou!

We zijn een casual groep gamers, velen met een gezin, die in de avonden en weekenden samen gamen wanneer ze tijd hebben. Heb je het een tijdje druk, geen enkel probleem!

Samen met, inmiddels ruim 100 leden, bepaal jij mede welk soort games we toevoegen.
Momenteel vind je bij ons groepen voor de volgende games;
○ Diablo 3 (en 4)
○ Minecraft
○ Orna Gps rpg
○ Catan
○ Dungeons and Dragons
Verder hebben we uiteraard ook een categorie voor de gezelligheid met o.a. een ‘munchies crunchies’, ‘parenting-101’ een taverne kanaal en meer!

Staat jou favoriete game er nog niet tussen? Kom dan toch even kijken wat de mogelijkheden zijn!
Hopelijk mogen we je snel verwelkomen, heb je interesse, stuur me dan een PM!

3 Likes

Je hebt geen link naar je Discord-server toegevoegd.

(Apologies if that’s awful Dutch, it’s Google Translated)

1 Like

Thanks for the heads up! The forum won’t let me add a link to the post, so players that are interested will have to leave a message pr PM me.

1 Like
  1. Copy the URL to the clipboard
  2. Paste the URL into your forum post
  3. Highlight the URL in your post
  4. Click the </> button in the editor
  5. This will turn your URL into pre-formatted text
  6. Whilst not clickable, the URL will be properly formatted so others can copy / paste it like this… http://www.ThisIsAnExample.com/HowToMakeLinks.htm
1 Like

Hallo! Remco hier✌ ik speel alleen maar op de ps5 is dat een probleem? Zoniet kom ik jullie graag joinen😬

1 Like

howdy, ik heb ook wel interesse om aan te sluiten.
Tis nu zo alleen spelen in mijn eentje

1 Like

heey ik wil ook graag joine hoe kan ik contact opnemen met jullie

1 Like

Hey kan ik ook je discord joinen?

1 Like

Hi I would like to join.

PM me for questions :). Im looking forward to jump into diablo IV as soon as the beta is online.