Havoc feels terrible

Return eyebeam CD reduction to demonic appetite. Or this spec is dead.

Eyebeam CD not going down by picking up souls feels terrible. I don’t even care if you increase all our dmg by 300% during the running phase.

Numbers aside. The spec feels terrible to play.

13 Likes

Honestly though, DH has been a bit overtuned for too long, I think its just more balanced now :confused:

24 Likes

Plz don’t derail my thread. As my post states this has nothing to do numbers.

7 Likes

Show no mercy to any demon hunter scum! (not the person tho, just the class and bilzzard…)

11 Likes

good. finally something negative happens to DH. that class could be played by a brain damaged 2 year old and win. I don’t feel bad for you one bit for this change sorry.

20 Likes

…like if a DK needed more smarts… lol.

2 Likes

Let the spec die, honestly it’s time. Mongo DHs that smash their fat fingers on the keyboard and still manage to successfully top charts is toxic. Either add some MAJOR levels of complexity so DHs are punished for messing up or let it die.

9 Likes

Being able to Eye beam and be in Demonic nearly indefinitely is why it has been over tuned… you can’t really put the numbers aside unless you ACTUALLY would rather eye beam just do a lot less dmg… Yeah the rotation is going to be different now, because the way it has been prior to SL has just been too strong.

10 Likes

I dont feel sorry for the class at all. Two whole expansions your class has been topping the meters and rofl stomp in pvp.

It’s been a long time coming. Demon hunters got what they so rightfully deserved.

10 Likes

I agree, nerf demon hunters.

13 Likes

It’s not about damage, dh will still top damage because it’s like that. but the rotation feel really clunky, so tone number and fix the mecanic. I agree on this.

1 Like

Good. /10char

3 Likes

Sigh 10char

2 Likes

good joke!!! … a rogue complaining about DHs topping the meters and stomping in pvp LOL!

I hope blizzard does not take the forums seriously, cause damn… :'D
https://youtu.be/OPD_m2laITc

5 Likes

Good…be it by lower damage numbers or clunkier playstyle…seeing demon hunters fall is satisfying. Every class that experiences a period of OP, experiences a fall. Yalls turn. This is the ultimate test of people who actually love their DH, or just want to validate their existence through big, easy numbers.

11 Likes

I fall into the latter category rip ;-; guess I’m going BM now.

2 Likes

Lol well at least you’re honest X’D

3 Likes

My god the number of people saying DH is topping the charts or OP without providing any facts or evidence always astonishes me. It’s so disappointing to see how the masses of wow players are so uneducated on what the top classes actually are in different aspects of the game.

10 Likes

Yeah, what is up with this thread? So much toxic rage. Who the **** is upvoting this?

“that class could be played by a brain damaged 2 year old and win.”

No wonder they got rid of downvotes, the cancer boys would bury everything

Meanwhile, if you look at WarcraftLogs, Demon Hunters aren’t dominating at all… I have no idea what these people are talking about

11 Likes

I expect this behavior on the GD forums but seriously people. at least let the dedicated feed back forum for ptr be just that. feed back forum.

People are just toxic af they cant help it

3 Likes