๐“ฃ๐“ฑ๐“ฎ ๐“ž๐“ฟ๐“ฎ๐“ป๐“ถ๐“ธ๐“ณ๐“ฒ ๐“’๐“ช๐“ฏรฉ:๐“ป๐“ฎ | Jelly Bean Day


#7900

Yeah but what if I wanna appeal a ban/have a question about things?


#7901

Itโ€™s probably just me misunderstanding, but from what I hearโ€ฆ You donโ€™t want them to call you by your real name because it makes you sad? Honestly, if I was you, I would live through it, especially if it is an important ticket I have to send.


#7902

I love me some pineapple :pineapple: pizza :pizza:. :muscle:


#7903

I am currently eating Pizza.

Thus i belong here.

Back to lurking for meโ€ฆ


#7904

Whatโ€™s the discord link?


#7905

Happy Pizza Day. Letโ€™s thank our Italians brothers (epseically mine) for creating the food of international friendship! Mangiamo Paesanos!


#7906

Itโ€™s in the thread :slight_smile:


#7907

Just joined, thanks!


#7908

Zenkai, why do you keep liking my posts? XD


#7909

Not just yours, since i donโ€™t vist the forums as much anymore i drop in here for a like bomb every other day, i may as well use those likes on something.


#7910

Are you at least in the Discord Server?


#7911

Nope, iโ€™ll consider it.


#7912

I just made a account, what is the overmoji discord server even called?

Also how do i get thereโ€ฆ


#7913

In the OP is the link


#7914

On second thought iโ€™ll hold off for now, i need to make a apple id and iโ€™m hesitant to give some information away, call me paranoid but iโ€™m going to look into things, basically iโ€™ll probably end up making stuff up for it lol, iโ€™ll join when iโ€™m ready.

I guess iโ€™m still here for ya yuzuka


#7915

https://www.youtube.com/watch?v=czTksCF6X8Y


#7916

Happy Umbrella Day! :open_umbrella:

I know this is technically a parasol but weโ€™ll pretend its an umbrella for today


#7918

9 days left for the #MeiCNY redraw challenge!
Hurry! The #MeiCNY redraw in your own art style challenge (Mei fans) you


#7919

Dang it, I wanted it to be brownie day.

Oh wellโ€ฆ


#7920

I needing one today it was raining all day