Hello,
I have an issue with 2 characters who got disconnected when leaving the Warlord of Draenor garrison (Character Dungard, Dwarf Paladin, lvl 22 - Archimonde //// Norskølm, Worgen Hunter, lvl 17). Both of them encounter the same problem upon exiting the Shadowmoon Garrison; they are stuck in a disconnection loop with Error WOW51900319. My other characters don’t face any problems, so it’s not a firewall issue. I’ve reinstalled the game twice, checked the files, and it’s not an installation problem on SSD or HDD. I suspect the issue arises from a mismatch with the WoD phasing, possibly due to accepting quests from BFA.
Thank you. Meanwhile, I’m avoiding playing WoD, which is a shame as it was a good expansion, and I renewed my subscription for that reason.
Have a great day. I’m available if needed.
///
Bonjour,
J’ai un probleme j’ai 2 personnages qui ont été deconnecté en sortant de du fief de Warlord of Draenor (Perso Dungard Paladin Nain lvl 22 - Archimonde //// Norskølm Worgen Chasseur lvl 17) Les deux ont le meme probleme à la sortie du fief d’ombrelune ils sont dans une boucle de déconnexion. Erreur WOW51900319. Les autres persos je n’ai aucun problème donc ce n’est pas un problème de pare feu, le jeu déjà réinstaller deux fois avec vérification des fichier, ni un probleme d’installation sur SSD ou HDD. Je pense que le probleme vient d’une mauvaise synchro avec le phasing de WoD ayant déjà accepté des quetes de BFA.
Merci. En attendant j’evite de jouer à WOD dommage c’etait une bonne extension et j’avais repris l’abonnement pour ça.
Bonne journée à vous. Je reste à votre dispo