Starcraft Won't Update

I’ve tried everything in BLZBNTAGT0000084B - Blizzard Support, but starcraft won’t update. Please fix blizzard

3 Likes

+1
A few hours ago everything was fine, but now I can’t play. Google doesn’t help, BLZBNTAGT0000084B - Служба поддержки Blizzard doesn’t help. This is very annoying.

5 Likes

Hallo,
leider lässt sich Starcraft 2 bei mir auch nicht updaten und jetzt nicht mehr installieren.
Im Installations Menü dreht sich das Battlenet logo, sonst nichts.
Alle Reparaturversuche habe ich bereits gestartet. Andere Spiele lassen sich installieren. Der Zugriff auf die Festplatte ist möglich. Andere Festplatte habe ich probiert. C\ProgramData habe ich gelöschtm auch nix. usw. Es sieht für mich aus, als könne ich die Dateien nicht herunterladen. Firewall habe ich deaktiviert zu
Testzwecken. Alles ohne Erfolg.
Viele Grüße

1 Like

BLZBNTAGT0000084B please repair this fail , i can´t run starcraft2,

même erreur,
les suggestions de blizzard pour passer cette erreur ne fonctionne pas
suppression de battle.net, suppression des dossiers battle.net et des jeux,
tous les jeux se reinstallent sauf SC2 et HoS

merci de corriger ce Bug,

Cordialement,

the solution is ( la solucion es) / first step (primer paso) open the folder my documents or documents in windows (abre la carpeta mis documentos o documentos en windows ) second step (segundo paso) locate the folder named StarCraft II (localiza la carpeta llamada StarCraft II) and cut it to the windows desktop (y cortala al escritorio de windows) third step (tercer paso) rename star craft ii folder on windows desktop as sc2 (renombra la carpeta star craft ii en el escritorio de windows como sc2) final step (paso final)
open battle net and repair starcraft, if you uninstalled the game reinstall starcraft and play again (abre battle net and repara starcraft, si desinstalaste el juego reinstala starcraft y vuelve a jugar)

Yo desinstale Starcraft y ahora no puedo volver a instalarlo, me sigue apareciendo el error BLZBNTAGT0000084B, y las veces que no, la instalación nunca comienza y me aparece el logo del launcher como cargando infinitamente.

The answer is to go into your Documents\Starcraft II folder and change Owner of the folder… Right Click folder Starcraft II>Security>Advanced>Owner: Change>Advanced>Find Now> Pick your Computer/User Name… This folder is inside MyDocuments not inside the Program Folder