Cant access authenticator as has old phone number

I cant get acess to my account on my mobile phone as my phone number on my authenticator is old. I have tried to change and even remove the authenticator but i cant as it is sending a code to my old phone number. So basically i cant access change my phone number or even remove the authenticator as it keeps saying its sending a code to my old phone number. Can someone please resolve this or remove the authenticator from my account.

2 Likes

I have a similar issue but when I try to update my phone number it says send code, but it doesn’t say where it’s sending the code. I haven’t received any email with a code or anything. this is stupid

4 Likes

JAI le meme problem… le pire dans sa ses que ont peu rien faire, et jai limpression que battle.net sans bat les couilles de nos probleme, a vrai dire jai jamais battle net blizzard, par rapport a de nombreux bug et probleme qui ne résouts jamais… il mes impossible dacheter un jeux a cause de lautentification du numero telephone… vue quon peu pas le mettre a jour si ses notre anciens telepone ses vraiment mal fait… il aurais du mettre une deuxieme solution de le modifier avec le email… ses ridicule… battle net sont pas appreciée par moi…jespere quil ferais dequoi vite si non je vais le signalé