A message for the Blizz staff

Dear Blizzard Entertainment, I am writing to you with the intention of requesting a refund for all the games I have purchased and the products purchased in your store from July 21, 2011 up to date.

Upon hearing the news of abuse by your staff, I cannot conceive of the idea of ​​having supported your projects.

I consider Blizzard to be one of the companies where millions of dreams converge within the global gamer community, both user and professional, I assume this as an absolute damage to it, its values ​​and its culture.

I suffer DID from a post-trauma case of abuse and thanks to my adventures in that world today I can put my fragments together, I suffered a lot from that condition and I was very happy in Azeroth. I was able to forge many of my great friendships in that world and today I live happily thanks to it.

Hearing what happened generates disappointment and an intolerable sense of bitterness, many lovers of the World of Warcraft universe like me, have been deeply damaged.

I dreamed of that world, I was able to rebuild myself with the ideal of being able to join Azeroth and its company in a professional field one day.

They hurt me, thankfully in a different way.

I also request that this money be donated to the California Department of Housing and Fair Employment to be used to repair the damage to the victims.

This request that I make to you is in the name and support of the victims of the abuses they committed.

Greetings,
Toradargnabe

ESP

Estimado Blizzard Entertainment, me dirijo a ustedes con la intención de solicitarles el rembolso de todos los juegos que he comprado y los productos adquiridos en su tienda desde el día 21 de Julio de 2011 al corriente.

Al enterarme de las noticias de abusos por parte de su staff no puedo concebir la idea de haber apoyado a sus proyectos.

Considero que Blizzard es una de las empresas donde millones de sueños convergen dentro de la comunidad gamer mundial, tanto usuaria como profesional, asumo esto como un daño absoluto a ella, a sus valores y su cultura.

Sufro de TID proveniente de un post trauma de un caso de abuso y gracias a mis aventuras en ese mundo hoy en día puedo unir mis fragmentos, sufrí mucho por esa condición y fui muy feliz en Azeroth. Muchas de mis grandes amistades las pude forjar en ese mundo y hoy en día vivo feliz gracias a ello.

Al enterarme de lo acontecido me genera una desilusión y un sentido de amargura intolerable, muchos amantes del universo de World of Warcraft como yo, han sido profundamente dañados.

Soñé con ese mundo, me pude reconstruir con el ideal de poder sumarme a Azeroth y su empresa en un ámbito profesional a algún día.

Me dañaron, por suerte en un sentido diferente.

Solicito además que ese dinero sea donado al Departamento de Vivienda y Empleo Justo de California para que sea utilizado para reparar el daño a los damnificados.

Este pedido que les hago es en nombre y apoyo de las víctimas de los abusos que cometieron.

Saludos,
Toradargnabe

3 Likes

I am sure they will do the right thing. Oh wait, they hired a law firm that represented Naz is after WW2 to deny wrongdoing and silence their employees. Good move Bliz.

i thought it was the lawyer who represented Bill Cosby